יום רביעי, 3 בפברואר 2016

הכחול שבעינייך

הכחול שבעינייך / ג'וד צ.

309 עמ'. הוצאה עצמית.




וואו. איזו רכבת הרים רגשית מטלטלת הספר הזה העביר אותי!
צחקתי, בכיתי, התרגשתי, פחדתי, התרגזתי, נדלקתי, התגעגעתי...

אתחיל ממה שהייתי מתקנת
*הגהה ועריכה נוספת לסימני הפיסוק. אני קשוחה בקטע הזה. 
אבל - וזה אבל חשוב - במקרים רבים פיסוק בעייתי בא ביחד עם שפה דלה. כאן זה ממש לא המצב.
*הייתי גם מוותרת על אחרית הדבר - סתם כי זה סיום נפוץ מדי בז'אנר הזה, ולא אפרט כדי למנוע ספוילרים. שאר הספר מפצה על זה, בכל מקרה.

ועכשיו לדברים הטובים, ויש הרבה:
* כתיבה ושפה - השפה יפה, הכתיבה קולחת, ושזורה בדימויים שנונים ומבדרים ובהומור משובח, שגרם לי לחייך ואפילו לצחוק בקול רם.

* דמויות - הדמויות ממש חיות לנגד עיניי מרוב שהיו אמיתיות ומוחשיות. לא מדובר פה בעוד דמויות שבלוניות של סיפור רומנטי. יש להן המון אופי, לכל דמות יש סיפור אישי ועבר משלה, תחביבים, שאיפות וחלומות. אני ממש יכולה לראות את עצמי מתחברת איתן במציאות :)

* עלילה - וואו. וואו. כמה הפתעות ופיתולים חיכו לי במהלך הקריאה... הייתי חייבת להמשיך לקרוא כדי שאוכל לחזור לנשום סדיר. שילוב מסחרר ולא צפוי בין רומנטיקה מרגשת שעושה דפיקות-לב, למתח עוצר נשימה, ממש עד הרגע האחרון. זה לא עוד סיפור רומנטי במבנה שבלוני וצפוי, וזה כל מה שאוסיף לומר בנושא. אני לא רוצה לקלקל :)

* חום הלב ואש הגוף - בואו לא נשכח שזה לא רק סיפור אהבה, אלא גם רומן ארוטי. ומה אגיד לכם? הכינו את המגבונים! וגם מאוורר צמוד... החלקים הלוהטים של הספר משובחים, מגוונים ונפלאים, וגורמים לטמפרטורה וללחץ הדם לנסוק לגבהים.
תחזית מזג האוויר: חום ולחות במקומות הנמוכים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה